Milí zákazníci, směle prohlížejte, vybírejte a nakupujte ať se máte na co těšit. Všechny objednávky budeme expedovat od jarní sezony 2025. O termínu odeslání Vás samozřejmě budeme informovat e-mailem.
10.000+ druhů skladem
balení rostlin
Balení a přeprava rostlin
Postup expedice a balení rostlin
Zajímá vás, jaká cesta čeká rostliny od objednání k doručení? Nevěříte, že rostliny dorazí nepoškozené? Podívejte se, jak to děláme u nás, ve flosu.
Rostliny balíme s maximální péčí, aby vám došly bez úhony. 99,8% rostlin doručíme v pořádku. A pokud se přece jen něco pokazí, garantujeme vám výměnu poškozené rostliny zdarma!
Životní prostředí je pro nás důležité. Používáme proto blistry ze 100% recyklovaného a recyklovatelného materiálu.
Jak balíme stromy
V našem zahradnictví najdete také širokou nabídku okrasných či ovocných stromů. Zajímá vás jak balíme tyto objemnější rostliny?
Podívejte se s námi na balení prostokořenných stromků
Otázky a odpovědi
Kupovat rostliny na internetu? A přežije to?
Rozumíme vašim obavám. Každý den pracujeme na tom, abychom vám dodávali zdravější a kvalitnější rostliny. Pečlivě zabalené a rychle odeslané. S veškerou snahou pečujeme nejen o rostliny, ale také o vás, naše zákazníky.
Vybrali jsme nejčastější dotazy, které nám v souvislosti se zásilkami nejčastěji pokládáte.
Jak dlouho rostliny v krabici vydrží?
Záleží na konkrétním druhu rostliny a samozřejmě také na počasí. V chladnějším vydrží rostliny déle, v letních parnech potom kratší dobu. Obvykle se ale po dobu několika dní není třeba obávat.
Co když se rostliny přece jen poškodí?
Pokud se to stane, stačí se obrátit na zákaznickou linku. Poškozenou rostlinu vám zašleme novou.
Co když zásilku zničí dopravce?
Pokud se zásilka cestou ztratí či poškodí, zašleme vám objednávku novou. Následné řešení reklamace zajišťujeme také my. Zákazníkovi tak nevzniká žádná starost s vyplňováním formulářů.
Co když nebudu spokojená s kvalitou rostliny?
Spokojenost zákazníka je na prvním místě. Při jakémkoli problému se stačí obrátit na zákaznickou linku, nebo email. Kolegové s vámi vyřeší případnou výměnu, vrácení, nebo zaslání nových rostlin.
Kam se mám obracet?
Jakýkoli dotaz můžete směřovat na zákaznickou linku 220 940 174, která je dostupná od pondělí do pátku, mezi 8:00 až 17:00. Pokud raději píšete, je nejsnažší využít reklamační formulář, který najdete zde.
Jak dlouho trvá vyřízení reklamace?
Reklamace se snažíme řešit co nejrychleji. Některé reklamace jsou vyřízeny i v rámci několika hodin od dodání podkladů. Maximálně však do několika dní.