210x210
Doručíme v pořádku nebo zdarma vyměníme
99,8% rostlin doručíme zdravé a v pořádku, protože každá zásilka projde přísnou kontrolou kvality rostliny i balení. Pokud by se přeci jen něco pokazilo, kontaktujte nás, pošlete nám fotografii problému a my vám rostlinu obratem vyměníme.
benefit_4
Nejširší výběr v ČR
10.000+ druhů skladem
Máme skutečně tu nejširší nabídku rostlin na českém internetu. Od nejkupovanějších klasik až po raritní kousky, které na zahradách málokdy potkáte.
benefit_1
Doprava zdarma při nákupu nad 2500 Kč
Za střední a velké nákupy na Flosu dostanete dopravu zdarma kdekoli po České republice. Jedinou výjimkou jsou velké vzrostlé stromy, které jsou složité na přepravu a není u nich doprava zdarma možná.
60x60
Pěstujeme přirozeným způsobem
To znamená především na venkovních plochách, bez rychlení ve sklenících a zbytečné chemie. Rostliny připravujeme tak, aby dokázaly dlouhodobě žít především venku na zahradách, ne jen na pohodlných regálech zahradních center.
ico_care
Ekologické a šetrné
balení rostlin
Životní prostředí je pro nás důležité. Používáme proto blistry ze 100% recyklovaného a recyklovatelného materiálu.
Nově zaplatíte pouze poloviční cenu za dopravu, když nakoupíte alespoň za 1500 Kč. Pokud nakoupíte za 2500 Kč, máte dopravu zcela zdarma.

Reklamace, vrácení zboží

Pravidla výměny/reklamace rostlin

Neproběhlo dodání rostlin podle vás úplně v pořádku? Jako v každém obchodě, i u nás máte právo na reklamaci a výměnu zboží. Je ale důležité vědět, že ne vždy můžeme reklamaci přijmout a uznat. Ověřte si na osmi příkladech z praxe, zda je ve vašem případě k reklamaci důvod nebo ne.

Proč v reálu vypadá rostlina jinak než v e-shopu?

marik
marik

„Na doručené sazenici nejsou žádné květy. Poslali jste mi prázdný květník. Dodaný stromek nemá žádné listy. Tyto a podobné otázky řešíme v reklamačním oddělení nejčastěji. Přitom k reklamaci je důvod jen v minimálním procentu případů. Fotografie na e-shopu představují rostliny v okamžiku vegetačního vrcholu s květy či plody, k expedici ale často dochází v předjaří, na podzim, před rozkvětem, před začátkem plodnosti. Vždy ale stačí trocha péče a květů a plodů se dočkáte. Přeji vám, ať je to co nejdříve a v co největší možné míře.“

 

Václav Mařík, majitel rodinného Zahradnictví flos

 

Co není důvodem pro výměnu / reklamaci rostliny

Co je důvodem pro výměnu/reklamaci rostliny

Reklamační formulář

Vložte 1 - 4 fotky. Maximální velikost souboru je 8 MB
Vložte 1 - 4 fotky. Maximální velikost souboru je 8 MB