Milí zákazníci, směle prohlížejte, vybírejte a nakupujte ať se máte na co těšit. Všechny objednávky budeme expedovat od jarní sezony 2025. O termínu odeslání Vás samozřejmě budeme informovat e-mailem. 

210x210
Doručíme v pořádku nebo zdarma vyměníme
99,8% rostlin doručíme zdravé a v pořádku, protože každá zásilka projde přísnou kontrolou kvality rostliny i balení. Pokud by se přeci jen něco pokazilo, kontaktujte nás, pošlete nám fotografii problému a my vám rostlinu obratem vyměníme.
benefit_4
Nejširší výběr v ČR
10.000+ druhů skladem
Máme skutečně tu nejširší nabídku rostlin na českém internetu. Od nejkupovanějších klasik až po raritní kousky, které na zahradách málokdy potkáte.
benefit_1
Doprava zdarma při nákupu nad 2500 Kč
Balíček vám zdarma dodáme od 2500 Kč. Platí pro balíčky posílané kurýrní službou (Česká Pošta, DPD, PPL). Nevztahuje se na paletové zásilky, individuální dopravu, ani zahradnictví flos kurýra.
60x60
Pěstujeme přirozeným způsobem
To znamená především na venkovních plochách, bez rychlení ve sklenících a zbytečné chemie. Rostliny připravujeme tak, aby dokázaly dlouhodobě žít především venku na zahradách, ne jen na pohodlných regálech zahradních center.
ico_care
Ekologické a šetrné
balení rostlin
Životní prostředí je pro nás důležité. Používáme proto blistry ze 100% recyklovaného a recyklovatelného materiálu.

Reklamace, vrácení zboží

Pravidla výměny/reklamace rostlin

Neproběhlo dodání rostlin podle vás úplně v pořádku? Jako v každém obchodě, i u nás máte právo na reklamaci a výměnu zboží. Je ale důležité vědět, že ne vždy můžeme reklamaci přijmout a uznat. Ověřte si na osmi příkladech z praxe, zda je ve vašem případě k reklamaci důvod nebo ne.

Proč v reálu vypadá rostlina jinak než v e-shopu?

„Na doručené sazenici nejsou žádné květy. Poslali jste mi prázdný květník. Dodaný stromek nemá žádné listy. Tyto a podobné otázky řešíme v reklamačním oddělení nejčastěji. Přitom k reklamaci je důvod jen v minimálním procentu případů. Fotografie na e-shopu představují rostliny v okamžiku vegetačního vrcholu s květy či plody, k expedici ale často dochází v předjaří, na podzim, před rozkvětem, před začátkem plodnosti. Vždy ale stačí trocha péče a květů a plodů se dočkáte. Přeji vám, ať je to co nejdříve a v co největší možné míře.“

 

Václav Mařík, majitel rodinného Zahradnictví flos

 

Co není důvodem pro výměnu / reklamaci rostliny

Co je důvodem pro výměnu/reklamaci rostliny

Reklamační formulář

Vložte 1 - 4 fotky. Maximální velikost souboru je 12 MB
Vložte 1 - 4 fotky. Maximální velikost souboru je 12 MB