Milí zákazníci, děkujeme za váš zájem o rostliny, ale expedice byla pro letošní rok ukončena. Rostliny nyní musíme zazimovat a připravit je pro další sezonu. Budeme se na vás těšit zase na jaře. I přes zimu však můžete rostliny objednávat. Vaše objednávky budou vyexpedovány jakmile to počasí dovolí. Přejeme vám hezké svátky!
Reklamace, vrácení zboží
Jak reklamovat nebo vrátit zboží?
Nejsou rostliny podle Vašich představ? Došlo k poškození během přepravy?
Za vzniklé nepříjemnosti se omlouváme. Pojďme to společně vyřešit!
Naším přáním je, aby všechny zásilky byly doručeny včas a v pořádku. Připravili jsme pro Vás formulář pro reklamace a stížnosti, který Vám celý proces reklamace nebo vrácení zboží zjednoduší.
Nezapomeňte prosím uvést číslo své objednávky a přiložit fotografie reklamovaných rostlin. Jedině tak jsme schopni dohledat Vaši zásilku, posoudit Váš požadavek a navrhnou adekvátní řešení.