Milí zákazníci, děkujeme za váš zájem o rostliny, ale expedice byla pro letošní rok ukončena. Rostliny nyní musíme zazimovat a připravit je pro další sezonu. Budeme se na vás těšit zase na jaře. I přes zimu však můžete rostliny objednávat. Vaše objednávky budou vyexpedovány jakmile to počasí dovolí. Přejeme vám hezké svátky!

210x210
Výměna poškozené rostliny zdarma
99,8% rostlin doručíme zdravé a v pořádku, protože každá zásilka projde přísnou kontrolou kvality rostliny i balení. Pokud by se přeci jen něco pokazilo, kontaktujte nás, pošlete nám fotografii problému a my vám rostlinu obratem vyměníme.
57797
Šetrné eko balení rostlin
Životní prostředí je pro nás důležité. Používáme proto blistry ze 100% recyklovaného a recyklovatelného materiálu.
benefit_4
10.000+ druhů rostlin skladem
Máme skutečně tu nejširší nabídku rostlin na českém internetu. Od nejkupovanějších klasik až po raritní kousky, které na zahradách málokdy potkáte.
benefit_1
Expresní paletová přeprava
Nově jsme zavedli expresní paletovou přepravu pro větší rostliny a objemnější zásilky. Expedujeme už za 2 pracovní dny!
57798
Večerní a víkendové doručení v Praze
Bydlíte v Praze a blízkém okolí? Využijte našeho kurýra rozvážejícího rostliny také večer a o víkendech. Dostupnost naší dopravy ověříte v nákupním košíku podle obsahu objednávky.

Balení a přeprava rostlin

Postup expedice a balení rostlin

Zajímá vás, jaká cesta čeká rostliny od objednání k doručení? Nevěříte, že rostliny dorazí nepoškozené? Podívejte se, jak to děláme u nás, ve flosu.

Rostliny balíme s maximální péčí, aby vám došly bez úhony. 99,8% rostlin doručíme v pořádku. A pokud se přece jen něco pokazí, garantujeme vám výměnu poškozené rostliny zdarma!

Sběr
Sběr rostlin
Venku rostliny nejdříve vybíráme z pěstebních ploch. Rostlinu po rostlině, lokaci po lokaci. V této fázi probíhá 1. kontrola.
Blistry
Zabalení do blistrů
Připravené rostliny vložíme do speciálních blistrů, které zajistí, že rostliny budou zákazníkům doručeny v pořádku, i když cesta nebude zrovna ideální.
Životní prostředí je pro nás důležité. Používáme proto blistry ze 100% recyklovaného a recyklovatelného materiálu.
Krabice
Zabalení do krabic
Rostliny v plastových blistrech následně zabalíme do krabic. Pro maximální bezpečnost používáme výhradně krabice ze silnější lepenky, která se nebortí. Zabalené krabice sešijeme a navíc ještě přelepíme.
... a krabice už čekají na dopravce
Zabalené zásilky
Rostliny jsou nyní zabaleny a čekají na dopravce. Večer po zabalení zásilky naložíme a odešleme. Většina z nich bude doručena během 24–48 hodin od odeslání. Odesíláme pouze ve dnech pondělí až čtvrtek, abychom minimalizovali riziko, že rostliny zůstanou přes víkend na skladě dopravce.

Jak balíme stromy

V našem zahradnictví najdete také širokou nabídku okrasných či ovocných stromů. Zajímá vás jak balíme tyto objemnější rostliny?
Podívejte se s námi na balení prostokořenných stromků

DSC_1986
Stromek ošetříme
Ke kořenům přidáme vlhké piliny, abychom zabránili uschutí stromku
DSC_1992
Zabalíme kořenový bal
Kořenový bal pečlivě zabalíme a utěsníme
DSC_2020
Zabalení do krabice
Připravený stromek zabalíme do krabice. Krabici vysteleme výplňovým materálem, abychom stromek ochránili proti případnému poškození.

Otázky a odpovědi

Kupovat rostliny na internetu? A přežije to?

Rozumíme vašim obavám. Každý den pracujeme na tom, abychom vám dodávali zdravější a kvalitnější rostliny. Pečlivě zabalené a rychle odeslané. S veškerou snahou pečujeme nejen o rostliny, ale také o vás, naše zákazníky.

Vybrali jsme nejčastější dotazy, které nám v souvislosti se zásilkami nejčastěji pokládáte.

Jak dlouho rostliny v krabici vydrží?

Záleží na konkrétním druhu rostliny a samozřejmě také na počasí. V chladnějším vydrží rostliny déle, v letních parnech potom kratší dobu. Obvykle se ale po dobu několika dní není třeba obávat.

Co když se rostliny přece jen poškodí?

Pokud se to stane, stačí se obrátit na zákaznickou linku. Poškozenou rostlinu vám zašleme novou. 

Co když zásilku zničí dopravce?

Pokud se zásilka cestou ztratí či poškodí, zašleme vám objednávku novou. Následné řešení reklamace zajišťujeme také my. Zákazníkovi tak nevzniká žádná starost s vyplňováním formulářů. 

Co když nebudu spokojená s kvalitou rostliny?

Spokojenost zákazníka je na prvním místě. Při jakémkoli problému se stačí obrátit na zákaznickou linku, nebo email. Kolegové s vámi vyřeší případnou výměnu, vrácení, nebo zaslání nových rostlin.

Kam se mám obracet?

Jakýkoli dotaz můžete směřovat na zákaznickou linku 220 940 174, která je dostupná od pondělí do pátku, mezi 8:00 až 17:00. Pokud raději píšete, je nejsnažší využít reklamační formulář, který najdete zde.

Jak dlouho trvá vyřízení reklamace?

Reklamace se snažíme řešit co nejrychleji. Některé reklamace jsou vyřízeny i v rámci několika hodin od dodání podkladů. Maximálně však do několika dní.