Garance doručení v pořádku nebo výměna zdarma
Nejširší sortiment
přes 10 000 druhů rostlin
Rychle doručíme a rostlinu bezpečně zabalíme
1 000 000 rostlin ročně sami vypěstujeme

Balení a přeprava rostlin

Postup expedice a balení rostlin

Zajímá vás, jaká cesta čeká rostliny od objednání k doručení? Nevěříte, že rostliny dorazí nepoškozené? Podívejte se, jak to děláme u nás, ve flosu.

Rostliny balíme s maximální péčí, aby vám došly bez úhony. 99,8% rostlin doručíme v pořádku. A pokud se přece jen něco pokazí, garantujeme vám výměnu poškozené rostliny zdarma!

Sběr rostlin
Venku rostliny nejdříve vybíráme z pěstebních ploch. Rostlinu po rostlině, lokaci po lokaci. V této fázi probíhá 1. kontrola
Zabalení do blistrů
Připravené rostliny vložíme do speciálních blistrů, které zajistí že rostliny budou zákazníkům doručeny v pořádku, i když cesta nebude cesta nebude zrovna ideální.
Životní prostředí je pro nás důležité. Používáme proto blistry ze 100% recyklovaného a recyklovatelného materiálu.
Zabalení do krabic
Rostliny v plastových blistrech následně zabalíme do krabic. Pro maximální bezpečnost používáme výhradně krabice ze silnější lepenky, která se nebortí. Zabalené krabice sešijeme a navíc ještě přelepíme
Zabalené zásilky
Rostliny jsou nyní zabaleny a čekají na dopravce. Večer po zabalení zásilky naložíme a odešleme. Většina z nich bude doručena během 24-48 hodin od odeslání. Odesíláme pouze ve dnech pondělí až čtvrtek, abychom minimalizovali riziko že rostliny zůstanou přes víkend na skladě dopravce

Otázky a odpovědi

Kupovat rostliny na internetu? A přežije to?

Rozumíme vašim obavám. Každý den pracujeme na tom, abychom vám dodávali zdravější a kvalitnější rostliny. Pečlivě zabalené a rychle odeslané. S veškerou snahou pečujeme nejen o rostliny, ale také o vás, naše zákazníky.

Vybrali jsme nejčastější dotazy, které nám v souvislosti se zásilkami nejčastěji pokládáte.

Jak dlouho rostliny v krabici vydrží?

Záleží na konkrétním druhu rostliny a samozřejmě také na počasí. V chladnějším vydrží rostliny déle, v letních parnech potom kratší dobu. Obvykle se ale po dobu několika dní není třeba obávat.

Co když se rostliny přece jen poškodí?

Pokud se to stane, stačí se obrátit na zákaznickou linku. Poškozenou rostlinu vám zašleme novou. 

Co když zásilku zničí dopravce?

Pokud se zásilka cestou ztratí či poškodí, zašleme vám objednávku novou. Následné řešení reklamace zajišťujeme také my. Zákazníkovi tak nevzniká žádná starost s vyplňováním formulářů. 

Co když nebudu spokojená s kvalitou rostliny?

Spokojenost zákazníka je na prvním místě. Při jakémkoli problému se stačí obrátit na zákaznickou linku, nebo email. Kolegové s vámi vyřeší případnou výměnu, vrácení, nebo zaslání nových rostlin.

Kam se mám obracet?

Jakýkoli dotaz můžete směřovat na zákaznickou linku 220 940 174, která je dostupná od pondělí do pátku, mezi 8:00 až 17:00. Pokud raději píšete, je nejsnažší využít reklamační formulář, který najdete zde.

Jak dlouho trvá vyřízení reklamace?

Reklamace se snažíme řešit co nejrychleji. Některé reklamace jsou vyřízeny i v rámci několika hodin od doání podkladů. Maximálně však do několika dní.